На початку повномасштабного вторгнення у 2022 році велика кількість бізнесів або зачинилися, або стали на паузу. З плином часу та з нормалізацією ситуації в країні приватні підприємці та юридичні особи поступово повертають власні справи до життя.
Згідно з аналітичними довідками найвідоміших рекрутингових сайтів кількість вакансій збільшилася на 30-40% у порівнянні з березнем 2022 року. У 3-4 рази скоротилася кількість резюме на одну вакансію, адже все більше людей погоджуються на офери та влаштовуються на роботу.
З відновленням бізнесу в підприємців виникли кілька проблем. Часті повітряні тривоги, особливо в прифронтових областях, змушують державні органи зачинятися та виводити працівників до укриття. Це зупиняє роботу та збільшує черги.
Оптимальним варіантом для вирішення ситуації стали онлайн-сервіси. Підприємцям достатньо мати сучасний смартфон, наприклад Samsung S23, та перелік корисних платформ для вирішення бізнес-питань. Детально розповідаємо про декілька з них у статті.
1. Смартфон у ролі каси/терміналу
Під час війни багато хто був змушений тікати від воєнних дій, втративши в тому числі й бізнес. 92% малого бізнесу відчули суттєві проблеми через війну, а 26% із них не можуть відновити роботу навіть у більш безпечних регіонах.
Щоб допомогти відновленню бізнесів та залученню все більшої кількості людей до роботи зі збільшенням надходжень коштів у бюджет, Верховна Рада України спростила деякі правила оподаткування. Наприклад, підприємці можуть встановити спеціалізований застосунок на смартфон і використовувати гаджет у якості терміналу та каси.
Така колаборація дає змогу вести розрахункові операції, видавати чеки, приймати безготівкові платежі, співпрацювати з постачальниками товарів та послуг.
2. Геть паперовий документообіг
Воєнні дії вчергове довели ненадійність паперових документів. Вони легко пошкоджуються та знищуються, їх складніше транспортувати та передавати поштою.
Сучасні системи обміну документами в онлайн-режимі дають змогу пришвидшити цей процес та зробити його більш продуктивним, ефективним. Завдяки електронному документообігу значно зменшився час для укладання договорів: із 3-5 днів він скоротився до 5 хвилин — і не потрібно особистої присутності сторін.
3. Спілкування з клієнтами
Уявіть ситуацію: ви ведете бізнес, а номер телефону для контактів, як і сам девайс — є лише в одному екземплярі. Результат: зменшення притоку клієнтів, тому що вони постійно чутимуть, що «абонент розмовляє».
Українські оператори вже придумали варіант для розв’язання цієї проблеми: віртуальні АТС. Як результат, люди телефонуватимуть за єдиним номером, але кожен дзвінок розподілятиметься різним операторам вашої компанії для швидкої обробки замовлень.
Продовжувати працювати під час війни — реально та важливо. Цей процес значно спрощується завдяки використанню сучасних технологій у смартфонах.